כאב באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לדר' לין הנכבד. אני אמור לעבור ניתוח כריתת ערמונית מוגדלת. מזה כ שבועיים אני עם קטטר, בימים האחרונים יש כאבים עזים באזור המפסעה ובאשכים, אודה לך על מתן הסבר לתופעה זו (אני בן 64) בתודה מראש על קבלת תשובה בהקדם פרץ המודאג
יכול להיות שאתה מפתח דלקת - ולכן צריך לבצע תרבית שתן ואולי אפילו להתחיל באנטיביוטיקה עד הניתוח
דר, לין תודה על תשובתך. אני כרגע לוקח אנטיביוטיקה מסוג אופלודקס מאחר ובבדיקות שתן שעשיתי עדין מראה על ליקוציטים רבים 500 יח אודה לך על המשך תשובתך בתודה מראש פרץ
זהו אין המשך אתה תקיח את האנטיביוטיקה ומקווה שתעבור את הניתוח במהרה ובהצלחה