?לבעלי יש FSH גבוה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לין רן לבעלי יש FSH = 37.3* Prolactine =233 LH - Luteinizing Hormone=9.1 Testosterone Total=21.1 (הבדיקות נעשו בעקבות בדיקת זרע , הרופא אמר שאין תאי זרע) הערך של FSH כמו שאני מבינה לא בסדר,האם יש תרופות לזה,או טיפולים? פשוט התור שלנו לרופא רק בעוד שבועיים,ותוצאה הזאת מדאיגה אותי תודה
לקריאה נוספת והעמקה
זה באמת ערכים גבוהים אבל אני עדיין לא בטוח שזו הסיבה האם נבדקו האדרנלים?
לא יודעת,יש עוד איזה בדיקה שעוד אין תוצאות,אולי זה האנדרנלים. נצתרך לחכות ותודה לך על התייחסות