תינוק בן 10 חודשים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך ד"ר יש לי תינוק עוד מעט בן 10 חודשים והאשכים שלו עוד לא ירדו למטה, אמרו לי לחכות עד גיל שנה ואני יודעת שהם לא נמצאים בבטן הם יותר למטה שאלתי היא האם יש סיכוי שהם ירדו עד גיל שנה או להזמין תור לאורולוג , ומה זה אומר לגבי התינוק אודה לך על תשובה מהירה
החודשים המעטים האלה אין להם משמעות וניתן לחכות הניתוח להורדה נעשה בערך בתקופה הזו
סליחה ד"ר לא הבנתי עליי לגשת לבדוק עכשיו או להמתין עד גיל שנה ? האם הניתוח מהווה סיכון לילד מבחינת פוריות?