פוריות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, בן זוגי עבר 3 בדיקות זרע אשר בכולם לא נמצא זרע כלל. בהמשך לטיפול נשלח בעלי לבצע בדיקות הורמונליות אשר יצאו תקינות ובגדר הנורמה. בבדיקת אולטראסנד נמצא כי יש לו ווריקוצלה (3.5 מצד שמאל ו3 מצד ימין). שאלתינו היא כזו..מה הסיכויים למצוא זרעים בביופסיה והאם יתכן וישנה חסימה?..האם יש קשר לוריקוצלה ולחוסר זרע בבדיקות? אנו נודה לך מאוד על תשובתך...מאחר ואנחנו מאוד מתוסכלים ומתוחים(אם תוכל להכניס קצת סטטיסטיקה על פי נסיונך האישי לגבי הימצאות זרע בביופסיה או חסימה לאור הנתונים של הבדיקות) תודה מקרב לב עלמה ויהונתן
שאלה מקדימה - האם יש הבדל בין בן זוגך לבעלך?:) ולעניין - יכולה להיות חסימה ובאשכים יהיה ייצור זרעים ולכן הביוספיה חשובה לוריקוצלה ישנה השפעה על פוריות ב30% מהמקרים של וריקוצלה - אבל במצבים שאין זרע בכלל אין השפעה על תיקון כלשהו ניתוחי או אחר לוריקוצלה - אלא צריך ללכת ממש לאשכים ולהוציא זרעים להפרייה