בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר לין רן שלום. רציתי את חוות דעתך בבדיקה זו . לאחר 4 ימי נזירות. נפח 1.5 חומציות 7.8 צמיגות-n ריכוז תאי זרע במ"ל-14 מיליון %תאי זרע נעים 60% איכות תנועה 2.6 (סולם 0-4) %תאים חיים 80% %תאים תקינים 3% (על פי קרוגר) רציתי לוסיף כי יש לנו ילדה בת שנתיים וחצי לאחר הזרעות+איקקלומין +כוריגון.היום אנו אצל רופא פרטי אם אותו טיפול כבר 3 חודשיים אז רציתי לדעת אם אתה מציע טיפול אחר כמו ivf תודה רבה מראש.
לא הייתי רץ לIVF - יש מספיק והמון זרעים להפרייה בכל מיני שיטות אחרות - כולל סטטיסטית באופן נורמלי
תודה רבה על התשובה המהירה אך רציתי לדעת על איזה שיטות אתה מציע חוץ מהזרעות שכרגע אני עושה ושוב תודה.