אבחון בדיקה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביצעתי לאחרונה בדיקת זרע ורציתי לדעת מה אומרות התוצאות: נפח:2.5 סמ"ק חומציות : 8.5 ריכוז : 36 מיליון/סמ"ק סה"כ בתנועה פרוגרסיבית/נפח: 7.2 תאים בתנועה : מהיר-7% איטית- 1% לא פרוגרסיבית -6% ללא תנועה : 86% סה"כ תאים : 90 מיליון מתוכם מתים 16% פרמיטיביים : 4-5 לשדה נורמלים : 2% פגמים בראש : 88% פגמים בזנב : 4% חוסר אקרוזום: 5% רציתי גם לשאול האם הזרע מיוצר פעם בשלושה חודשים? והאם מחלה משפיעה על איכות הזרע(צינון וכד')?
בדיקת הזרע לא רעה בכלל