לד"ר לין ,יום עצמאות שמח.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 45 . ואני מרשה לעצמי לשאול אותך על טרדה שהיתה לי מאז נערותי ולא העזתי לשאול על כך כל השנים למרות רצוני העז לכך. ואני מרשה לעצמי זאת בגלל מקסימותך. הייתי נוהג לאונן וללחוץ על בסיס הפין בחזקה שניה לפני הפליטה כדי שהזרע לא יפלט,והוא לא היה נפלט החוצה אלא לאיזשהו מקום בפנים, כל השנים אני חי בתחושה שניצלתי מאיזה אסון אורולוגי, וכיום אני מייחס תופעות של זיקפה חלשה וקצת עקמת ,לנזק שגרמתי בנערותי. האם הדבר כך,ולהיכן באמת נפלט הזרע בסבך המבנה הפנימי.
זה באמת לא הכי בריא בעולם לעשות את הפעולה שעשית - בשלון ההמעטה. הזרע פשוט נפלט יותר לכיוון השתןם - בדחיסה - ויצא עם השתן אחר כך - לא בריא וגורם לדלקות. כנראה שלך לא גרם הדבר נזק - ברוך השם
ma hatipol bemikre sheze garam nezek