ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אובחנתי כסובל מדלקת כרונית בערמונית( התגלה בבדיקת נוזל ערמונית). יש לי 2 שאלות: 1.האם מותר לי לקיים יחסי מין בזמן הטיפול. 2. האורולוג המטפל בי רשם לי 2 אנטיביוטיקות : קסטרל XL,ציפרודקס ואמר שכדאי גם להשלים את הטיפול ע"י ביצוע עיסויים ופיזיוטרפיה לערמונית, שימוש בגלי קול ומגנט כדי "לסדר" את התאים שנהרסו. טיפולים אלו לא ממומנים ע"י הקופה (עלותם כמה אלפי שקלים).מהיא נחיצותם של טיפולים אלו , האם יש אפשרות למימון חלקי שלהם והאם ישנם טיפולים אחרים? תודה אבי
אני בעד היפרטרמיה ובעד קיום יחסים מרובים קסטרל אינה אנטיביטיקה - אבל שתי התרופות שנרשמו רצויות