אני נורא מפוחד
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,אני בן 14.. עד עכשיו ,מגיל 11 הייתי .. אני לא אומר את כל המילה כי היא גסה. הייתי מאו... בקיצור, התחילו להופיע לי בעיות בשתן.. אמרו לי באיזה פורום שעשיתי יותר מידי.. ואני צריך להפסיק. אבל יש לי בעיות בשתן.. אני לא מצליח לגמור לעשות שתן עד הסוף.. אמרו לי שזו חסימה של ה "חומר הלבן" שיוצא כשאני מאו.. מה לעשות ?? אם אפסיק השתן יתנקה לבד?
לקריאה נוספת והעמקה
בדיוק להפך אוננות זה דבר ממש בריא - אם אתה לא מגזים כמו בכל דבר בעצם. ולכן - שתיה מרובה אוננות והשתנה - ואתה - 10