איכות זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אנו בטיפולי פוריות... לבעלי ישנה ואריקוצלה חד- צדדית בינונית. עשים שתי השבחות ושתי הזרעות: נתקלנו במצב מוזר: בהשבחה הראשונה נפח וכמות הזרעים נעה בסביבות 1-3 מיליון כמעט ללא תנועה. למוחורת עושים השבחה נוספת וכמות 8-10 מיליון עם תנועה 30-50%. (זה קרה פעמיים).מה יכולה להיות סיבה? לפני ההשבחה הראשונה לא קימנו יחסים כמעט שבוע. האם זו יכולה להיות הסיבה? תודה על התשובה.
אבל אני לא מבין - עבור השבחה - זה בסך הכל כמויות לא רעות. מה הבעייה?