שבר בפין?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני וחבר שלי קיימנו יחסי, באמצע האקט נשמע קול של קליק מהאיבר. זה כאב למספר שניות אך הכאב חלף לאחר שהורדנו את הקונדום. על הבסיס של הפין יש שטף דם נפוח מעט אבל אין שום שינוי בצבע או בצורה. האם לדעתך זה שבר או אולי סתם שטף דם מהלחץ של הקונדום? אנא תענו בהקדם!!!
זה בהחלט קרע של הרקמה העוטפת את הגוף החלול - הטוניקה - וזה מה שגורם לשטף הדם. אם זה שטף דם גדול לעיתים יש צורך בניתוח ותפירה של הטוניקה לעיתים לאחר הריפוי זה גורם לעקמת מסויימת עצה- על תקיימו יחסים בצורה שהוא שוכב על הגב ואת מעליו. זה מה שגורם לזה בדרך כלל