חלוקת סיאליס
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי סיאליס 20MG וברצוני לחלק אותו ל 2 . יש לי מכשיר מחלק כדורים בצורה מדוייקת וברצוני לדעת האם זה מותר. בהוראות שהיו בקופסא כתוב שמומלץ לא לחלק - מדוע ? האם זה בגלל בעיה של חלוקה לא שווה של הכדור , או חלוקת לא שווה של החומר הפעיל בתוך הכדור ?
לא ממש חשוב - תנסה ותראה בעצמך החברה לא ממליצה לחלק כי היא אומרת שיש התחמצנות של הכדור - והפעולה יורדת - אבל זה די חרטה ועובדה שזה עובד. אבל - אם אתה בקטע של לחלק כדורים - הכי טובה הויאגרה שהיא נוקשה ולא פריכה כמו הסיאליס ונתנת לחלוקה יותר שווה