בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' לין שלום עשיתי בדיקת זרע לפני כשנה, ועשיתי עוד אחת השנה (לפני כשבועיים): אני אכתוב את תוצאות 2 הבדיקות ואז אשאל כמה שאלות בדיקה ראשונה (לפני כשנה): ימי המנעות-3 צמיגות תקין התנזולת מלאה 40' PH 8 נפח: במקור:1.5 מ"ל. לאחר טיפול 0.4 מ"ל ריכוז במקור:78 מיליון למ"ל. לאחר טיפול: 60 מיליון למ"ל. תנועה: במקור: כללי 65%. (טובה-30% בינונית 25% איטית 10%) לאחר טיפול: כללי 95% (טובה-90% בינונית 5% איטית 0%) פתולוגיה: כללי 82% (ראש -40% זנב-12% צואר-30%) לויקו (למ"ל) 2 מיליון השרדות: במקור: 2 שעות 60%. 4 שעות-55% לאחר טיפול: 2 שעות 95% 4 שעות 95% צורות צעירות למ"ל 3 (עד 5 מיליון) אקרוזום-75% אגלוטינציה אין בדיקה שנייה (לפני כשבועיים): ימי המנעות 3 חומציות 8 צמיגות תקין נפח: במקור: 2 מ"ל לאחר טיפול: 0.4 מ"ל תאי זרע למ"ל: במקור: 95 מיליון למ"ל לאחר טיפול: 50 מיליון למ"ל תנועה: במקור: כללי: 65% (מהיר-25% בינוני 30% איטי 5% במקום 5%) לאחר טיפול: כללי: 95% (מהיר 90% בינוני 5% איטי 0% במקום 0%) השרדות (אחוזי תנועה לאחר) במקור: 2 שעות 60. 4 שעות 50 לאחר טיפול: 2 שעות: 95. 4 שעות 95 צורות פתולגיות באחוזים: כללי 84% (ראש 50% זנב 9% צוואר 25%) שטח אקרוזום באחוזים 50% לאוקוציטים למ"ל 3 מיליון תאים צעירים למ"ל 4 מיליון אגלוטינציה מעטות VITALITY 85% 3 שאלות: 1. הבדיקה העדכנית יותר (לפני כשבועיים)- תקינה? 2. יש הרעה בין הבדיקה הראשונה לשנייה או שיש הטבה (שיפור) בין הבדיקה הראשונה לשנייה? כלומר: עדיין תקין? 3. לא צריך לעשות עוד בדיקה, נכון?
ס הכל של הבדיקות שלך הוא לגמרי לא רע - ואין הבדל משמעותי בין שתי הבדיקות - לא חושב שצריך לחזור עליהן
עדיין לא ענית לי על השאלות: 1. הבדיקה השנייה תקינה? 2. יש שיפור בין 2 הבדיקות? או שיש הרעה? כלומר: עדיין בסדר? 3. לא צריך עוד בדיקה?