בן23
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 23 ועברתי u.s אשכים והבדיקה יצאה תקינה לחלוטין כעבור 4 חודשים לאחר הבדיקה גיליתי 2 בלוטות קטנים ליד האשך השמאלי שלי. נבדקתי אצל אורלוג והוא אמר לי שלא צריך טיפול אורלוגי וזה כנראה איזה וריד חסום ובגלל שה u s תקין לחלוטין אז אין לי למה לידאוג. השאלה שלי: האם לדעתך האישית אולי הרופא טועה ואני צריך להיבדק אצל עוד מישהו ? והאם הבלוטות האלו יוכלו ליפגוע לי בפוריות?
על פי התיאור סביר ביותר שהרופא צודק. אבל כמובן אם אתה לא רגוע - לך לקבל חוות דעת נוספת