חדירה לבת זוג
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 30 לאחר אירוע מוחי אשר אירע לפני כשנה וחצי. כיום אני צורך על בסיס יומי אספירין 100 mg וכדור טריקרדיה (ויטמין). שאלתי היא האם אני יכול לצרוך כדור ויאגרה מאחר ואיבר המין שלי אינו עומד מספיק בעת קיום יחסי מין, דבר אשר פוגע בתפקוד המיני שלי ואינו מספק את בת זוגתי. אשמח לקבל תשובה בהקדם.
לקריאה נוספת והעמקה
חשוב לדעת איזה כדור אתה מקבל עבור הטכיקרדיה לפני שאתן לך תשובה. לגבי האספירין - אין בעייה
תודה לך אני לוקח כדור ששמו נקרא "טריקרדיה" זהו כדור המשלב בתוכו שלושה ויטמינים: B12 , חומצה פולית , B6 זהו הכדור. אודה לך על תשובתך בהקדם. תודה וחג שמח.