זיהום בכליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדוקטורס שלום אני סובל הרבה שנים מאבנים בכליות . עברתי אין ספור ריסוקים חוץ ופנים גופיים. ליפני שנתיים קיבלתי זיהום בשם " פסודומונס "לאחר ריסוק . הטיפול שניתן לי הוא אנטיביוטיקה תוך ורידית רק כשאני בא לריסוקים ולפי הרופאים - אין טיפול אנטיביוטי בכדורים שאוכל לקחת בבית . אני מרגיש חלש וגם הזרע יוצא בצבע צהוב כהה כמו מוגלה . שאלתי : האים יש דרך להיפטר מזהום זה ..והאים יש חשש לנזק בכליות .. תודה על תשובתכם .....אילן
לא נראה לי שיש קשר בכלל לזרע ולזיהום אבל - אם יש לך פסיאודומנס שאינו עובר - ייתכן שיש מקום לטיפול בעירוי תוך ורידי - כדי לגמור עם הזיהום