RE: RE:ניתוח להוצאת אבנים מהכליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חושב שהאתר שלכם לא רציני התשובות של ד"ר לין באות באיחור רב התשובות שקיבלתי היו לא מספקות ולא מפורטות מספיק כדי להבין מה ניתן לעשות בהמשך אני מקווה ד"ר נכבד שהתשובה שתיתן הפעם תהייה מלאה לשאלות שהפנתי לך בדפ 408 ןהילך בדפים הבאים. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אולי אבל יש אתרים אחרים שכדאי לך לבדוק גם
ד"ר לין שלום תשובה מאוד מעניינת ומתחמקת לבעייה שהצגתי לך .אם אין לך מענה זה בסדר מצידי, אבל הייתי מצפה ממך כד"ר מומחה ומנהל הפורום תשובות יותר מכובדות. וענייניות . וכמובן שאין כוונתי לפגוע בכבודך. בתודה