תאי זרע חלשים- זקוקה לתשובה דחופה.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הננו בני 34.ויש לנו ילדה בת 3.5, מהריון ספונטני. לאחרונה ניסינו להכנס להריון במשך מספר חודשים. בבדיקת זרע , נמצא שלבעלי יש תאי זרע חלשים. אין כלל תאי זרע מהירים ותאים בינוניים באחוז נמוך בלהד. שאלתי: 1. מה הדרכים להכנס להריון במצב זה ( קונבנציונלי ואלטרנטיבי) 2. האם יתכן שהבדיקה מושפעת מגורמים חיצוניים כמו מצב בריאותי, מתח נפשי, תזונה וכדומה 3 .האם בדיקה חוזרת יכולה לשקף נתונים שונים? 4. מה האשה יכולה לעשות כדי לעזור במקרה זה? אשמח לתשובה דחופה. תודה
ראשית הייתי בודאי חוזר על הבדיקה ואולי אפילו בשיטה אחרת שנית - גם אם יהיו מספר זרעים בתנועה הרי ניתן בהפרייה מלאכותית לבצע הריון ואפילו של מספר עוברים - בעזרת לקיחת ביציות מהאישה לאחר הכנה מתאימה