צריבה בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני כשבועיים סבלתי מצריבה נורא חזקה וכאבים עזים בבטן התחתונה בצד שמאל. עשיתי בדיקת שתן והתגלתה אצלי דלקת ובהתאם טופלתי באנטיביוטיקה. היום כשבוע לאחר סיום האנטיביוטיקה עדיין קיימת צריבה (ולא רק בזמן השתנה) והכאבים בבטן לא נעלמו והבטן מאוד נפוחה. עשיתי תרבית שתן והתותאות יצאו תקינות, כנ"ל לגבי ספירת דם. הרופא שלי טוען שהכל בסדר אצלי שאין טיפול הוא יכול לתת לי ומה שאני לא מבין זה איך יכול להיות שעדיין יש לי צריבה וכאבי בטן
יכול להיות שהצריבה שלך נובעת מגופיפים שאינם חיידקים אלא וירוסים - ולכן התרביות נקיות יכול להיות גם שקודם התחלת לקחת אנטיביוטיקה ורק אחר כך עשית את התרבית ככה או ככה - הייתי חוזר על תרבית זרע ושתן וכן בדיקות לנוגדנים בדם של קלמידיה הרפס וCMV