דלקת כרונית בערמונית.לד"ר לין.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר יקר שלום.אני הקצין ממשמר הגבול שדיבר עם ד"ר לנקובסקי.מדובר בצריבה במתן שתן כרונית כבר 10 שנים.נעשו כל הבדיקות האפשריות ולא נמצא כלום.לאחרונה נבדקתי ע"י ד"ר לנקובסקי באופן אישי והוא אמר שזה יכול באמת להיות דלקת כרונית בערמונית ואפשר לעשות ביופסיה.שאלתי היא האם כדאי לעשות ביופסיה?בנוסף הוא אמר שישנה תרופה בש colibiogen שיכולה לעזור.אבקש את דעתך בנושא.הועלתה גם אפשרות שיש לי ברירית צינור השתן צלקת שגורמת לצריבה.תודה רבה רבה מראש על היחס.
שלך אימייל וקבל דף מידע על מי מזור אנרגטיים