דם בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודשים יצא לי דם יחד עם השתן. היות וזה היה חד פעמי לא ייחסתי לכך משמעות מיוחדת. השבוע זה קרה שוב ופניתי לאורולוג שביצע מיידית בדיקת ציסטוסקופיה. הרופא לא הצליח לסיים את הבדיקה והמליץ לבצע אותה בהרדמה מלאה. שאלותיי הן : 1. האם שתן בדם מצביע על אפשרות של סרטן בערמונית ? 2. לאחר הבדיקה הצלחתי לשלוט על השתן (פעמיים "ברח" לי) ובמקביל - יורד לי דם במהלך ההשתנה. האם יש סיבה לחשוש מכך ? 3. האם ישנה חשיבות מיוחדת לבדיקה זו ? האם ניתן לחזור על הבדיקה ללא הרדמה כללית ? (אני חושש מהרדמה מלאה...). 4. האם יש לך המלצות לבדיקות נוספות על מנת לשלול אפשרות של סרטן הערמונית ? בכלל - אשמח לשמוע תגובות מגברים שעברו את הבדיקה הזו. תודה מראש.
הרופא בציסטוסקופיה לא מחפש את הערמונית אלא דווקא ממצאים בתוך השלפוחית אם היה קשה לביצוע ללא הרדמה - זו הדרך הטובה ביותר ואין בלתה בהצלחה