תשובה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנטיביוטיקה זה בעקבות דלקת באשך הימני (אחרי כאבים באשך וצילום אולטרא סאונד נמצא שיש ציסטה באשך וזרימת דם מוגברת באשך) הרופא אמר שמדובר בדלקת ונתן לי אנטיביוטיקה למשך שבוע אני לוקח אנטיביוטיקה כבר שלושה ימים, אמנם ישנה הטבה אך עדיין כואבת לי הבטן התחתונה כשאני עומד. האם יש מקום לדאגה?
שאלה זו היא בהמשך לתשובתך על שאלתי בעניין דלקת באשכים
אם התחלת אנטיביוטיקה - מה שעוד לא השתכנעתי שמדובר בדלקת - אתה צריך להמשיך את מלוא הכמות - זה מאוד חשוב.