דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לצערי הרב תקפו אותי 2 מחלות בו-זמנית. ברונכית ודלקת בדרכי השתן. כך לפחות הרופא קבע. בדקתי מה הם הסימפטומים לדלקת בדרכי השתן ומשהו קצת לא מסתדר לי... שורף לי מאוד כשאני משתין, אך אין לי צורך דחוף ללכת לשירותים כל הזמן ובנוסף יוצאת לי מין הפרשה לבנה מהפתח וגם כל האזור של פתח יציאת השתן אדום ומיובש. האם זה נורמלי? הרופא נתן לי דוקסילין בניסיון לטפל בשתי המחלות בו-זמנית. אני שותה גם מיץ חמוציות וזה עוזר קצת.. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מה שאתה מתאר זה נשמע כמו זיהום בדרכי השתן והטיפול שהרופא נתן לך מוצדק
תודה רבה