בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' לין היקר, אינני מבין מדוע דילגת על מכתבי, בתוצאות בדיקת הזרע שעשיתי התקבלו התוצאות הנ"ל: כמות זרעים 26 מיליון. תאים בעלי צורה נורמלית 10%. כל שאר הפרמטרים תקינים. הגניקולוג של אישתי אמר ואני מצטט "ציון 70-80" האם הבדיקה נורמלית? כמו כן ברצוני לציין כי 5 ימים לפני הבדיקה היתי חולה וסבלתי מחום גבוה 38.4 מעלות צלזיוס, האם היתה לעובדה זו השפעה על תוצאות הבדיקה? תודה מראש יוסי
אני הייתי מעלה את הציון ל - 80-90 ובכל מקרה אין ספק שלמחלת חום יכולה להיות השפעה
תודה רבה, וחג שמח.