דלקת באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום אני בן 28 לפני כיומיים הרגשתי כאבים באשך וכאבי בטן תחתונה וגב. הופנתי למיון, שם עברתי בדיקת של אורולוג, בדיקת שתן (שלא הייתה תקינה) וכן אולטרא סאונד והתוצאה היתה שיש לי באשך ציסטה וכנראה דלקת באשך. קיבתי אנטיביוטיקה (ציפרודקס 500) למשך שבוע. כשאני שוכב פחות או יותר אני מרגיש בסדר, אבל כשאני עומד כואבת לי נורא הבטן התחתונה, כאבים ממש עזים. האם זה כתוצאה מהדלקת? האם ציסטה יכולה להיות מסוכנת? תוך כמה זמן דלקת כזו אמורה לעבור? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
ציסטה לא מסוכנת ולדקת לוקח שבועות שהיא תעבור