אשך מוגדל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 30, סובל מאשך מוגדל מגיל קטן יחסית (7-8). לאחרונה הרגשתי בכאבים מוגברים מאותו אשך. הייתי אצל אורולוג והוא אמר שעלי לעבור ניתוח. (לנקז את הנוזלים) שאלותיי הן: 1. האם במקרה של אשך מוגדל האפשרות היחידה היא ניתוח ? ואם יש דרך אחרת, מה היא ? 2. איך אמור להתבצע הניתוח ? האם חותכים את השק או שנוגעים באשך עצמו ? 3. מהן הסיכונים בניתוח מסוג זה ? האם יש תופעות לוואי ? 4. האם הניתוח הוא "חד פעמי" או שיתכן ובעיית הנוזלים ימשיכו ? 5. מהן המגבלויות לאחר הניתוח אם יש ? (יחסי מין, אימון גופני, מאמץ וכו')
מה אומר האולטרסאונד? ומה אמר לך הרופא המנתח על כל השאלות האלה לפני שאתה שואל אותי?