ניתוח
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השאלה שלי האם לאחר ניתוח של יישור עקמת בפין נשארת צלקת ובאיזה גודל? והאם זה ניתוח מסובך שיכול ליגרום לסיבוכים בעתיד?
הניתוח פשוט ביותר - הצלקת היא במרחק כ - 1 במ מהראש שזה איזור הצלקת של הברית - למעשה על אותה צלקת למחרת אתה הולך הבייתה - לא מקיים יחסים כחודש ונותן לתפרים ליפול לימס לבד - והתוצאות ממש יפות ביותר
אני לא כל כך הבנתי רציתי לדעת מה גודל הצלקת או האורך ? והאם היא עוברת אחר כמה זמן בגלל שאין לי סימן מהברית (עשו עבודה טובה)