טיפול הורמונלי בעקבות כריתת אשכים.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר. אחי [בן35] חלה בעבר בסרטן אשכים ושני אשכיו נכרתו.כיום הוא חי בחו"ל ובזמן האחרון ביקש לבדוק את נושא השלמת הורמון הטוסטסטרון.הוא קיבל זריקת טוסטסטרון אחת, לפני שבוע בערך, ומצבו הגופני ומצב רוחו השתפרו לאין שיעור. אך ידוע לו כי לזריקה יש זמן שבו יש ירדה דראסטית בהשפעה[down..]האם נכון הדבר? והאם ישנן שיטות אחרות לקבלת ההורמון שהן ללא "ירידות"? ובכלל מה הן תופעות הלוואי או הסכנות שבלקיחת הורמון מסוג זה? תודה טל.
יש היום דרך לקבל את התרופה במדבקה עורית לאורך זמן