שאלה בנושא פוריות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 27 ואשתי בת 25. שנינו בריאים, עם הסטוריה רפואית תקינה. אובחן אצלי לאחרונה וריקוצלה דרגה 3, ללא כאבים. אשכים בגודל תקין : 20-25 סמ"ק על פי בדיקת אורולוג. מנסים כ-3 חודשים להיכנס להריון. 1. האם אתה ממליץ לבצע בדיקת זרע כבר עכשיו או שכדאי להמתין עוד להריון ספונטני? 2. מה הסיכוי של אדם כמוני עם וריקוצלה ואשכים בגודל תקין לסבול מבעיית פריון? בתודה
על בדיקת זרע אני ממליץ לפני כל דבר אחר תזכרו - 3 חודשים זה כלום - בדרך כלל מתחילים לברר אחרי שנה של נישואים