גוש באיבר המין 2
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דוקטור לין , זו הודעה שנייה שלי בנושא או ליתר דיוק הודעת המשך לקודמת שלא נענתה ... הגוש באיבר המין קטן (תוך שלושה ימים) והוא כמעט ואינו מורגש , אני מניח(ומקווה) שתוך יום-יומיים הוא יעלם לחלוטין בקצב הזה . מה זה יכול להיות ?! הגוש היה ממוקם באיזור מרכז הפין בחלקו האחורי אני חושב שזה בצמוד לעורק שעובר מאחורה , הגוש היה מתחת לעור ולא כאב במיוחד . בתודה וציפייה , יואב נ.ב כל הכבוד על ניהול הפורום , לא דמיינתי כמה הוא יכול להועיל ! המשיכו כך !
גוש כזה שמופיע ונעלם = סביר שהוא כלום והוא כתוצאה ממכה או דלקת כלשהי - לא רלוונטי. מתייחסים אם הגוש כואב רגיש ולא עובר - או שנוקשה וגדל