שאלה?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האיבר מין שלי כשהו רפוי (לא עומד במצב רגיל) נוטע לי לצד וזה התחיל ליפני 3 חודשים וכמו כן בחודש באחרון זה התחיל לנטוע לצד גם בזקפה... (אורולוג בדק אותי ליפני 3 חודשים ואמר שהכל תקין וזה רק החמיר לי ואני לא יודע מה לעשות) רצית לדעת מה יכול ליהיות לי ? ואם אפשר לסדר את זה ? כי אני מאוד מודאג וזה מאוד מפריע לי
לא אמרת לי בן כמה אתה? מחלת פירוני תוקפת אנשים מבוגרים בלבד לעומת זאת עקמת קלה יכולה להיות עקב שטפי דם קטנים - חבלות ומכות שנגרמים עקב חבלות בקיום יחסי מין
אני בן 23 ומה אני צריך לעשות שזה יסתדר לאיך שזה היה ליפני כ 3 חודשים? (לעזוב את זה? או שאפשר לסדר את זה?)