הקיצה (צביטה) באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מרגיש באשך ימין הקיצה כזאת כמו צביטה לאחר כמה זמן היא עוברת ושוב היא חוזרת וזה מעצבן אולי זה בגלל שאני בלי תחתונים או ששרט אותי משהו שמה? מה תגובתך ד"ר רן נראה לי שגיליתי שתי קווים שדומים לשריטה אולי אתה מודע מה זה?מה תגובתך ד"ר רן
קודם כל - האם יכול להיות שמשהו שרט אותך שמה? יש לך חיות מחמד? או שנשרטת באיזה מקום? זה הדבר הראשון שאתה צריך לנסות לזכור שנית - זה יכול להיות מחלה שקוראים לה SCABIES - אבל השריטות והגרד במחלה הזו הן שלך -ומהידיים שלך