PSA גבוה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כשבועיים חשתי כאבים עזים באיזור הכליה הימנית,פניתי למיון וקיבלתי עירוי ומשככי כאבים,עברתי אולטרא סאונד שלא הציג ממצא בנושא. עוד בבית החולים חשתי שהכאבים עוברים לאיזור האשך הימני,פניתי לרופא פנימי ואורלוג במסגרת קופת החולים לה הנני שייך ובבדיקת PSA מסתבר שהערך הינו 11.33קיבלתי אנטיביוטיקה מסוג OFLODEX למשך 10 ימים וביצעתי מבדק נוסף לPSA הערך ירד ל 9.87 לאחר 10 ימים, כמו כן באולטרסאונד הערמונית שלי בגודל 4.7 כוככבית 5 על 4.4 כוכבית 7 כמו כן שארית לאחר התרוקנות של 100 סמ"ק קיימת ציסטה בגודל 2.2 ס"מ בכליה הימנית. גילי 53 . יש לי מספר שאלות: 1.האם לבצע ביופציה של בלוטת הערמונית? 2.האם זו דלקת ואיזו קיימות ומה הטיפול ולכמה זמן? 3.האם נתקלתם במצבים דומים? 4.האם לשלול סרטן הערמונית ללא קשר לדלקת? אודה לכם על משוב מהיר בנדון שכן הזמנתי תור לביופציה ואיני שש לבצע בדיקה זו. תודות, JO
עוד אל תלך לבצע שום דבר אלא PSA בעוד חודש אם זה ממשיך לרדת - שוב לא לבצע שום בדיקה אלא PSA נוסף - הפעם בעוד חודשיים