בדיקות הורמונליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ד"ר לאחר שתי בדיקות זרע שבהם לא נמצאו זרעים, בעלי נבדק אצל כמה רופאים אשר ביצעו בו בדיקות שיגרתיות של האשכים. הבדיקות הראו שמבחינה פיזיולוגית הכל תקין ובנוסף שלחו אותו לבצע בדיקות הורמונים ואלה הם התוצאות: SHBG -22.1 FREE ANDROGAN INDEX -52.9 17OH-PROGESTERONE-6.3 DHEA SULPHATE 4.28 CORTISOL-BLOOD - 440.7 ESTRADTOL (E-2) -119.0 ANDROSOSTENEDIONE- 7.1 Testosterone Total -11.68 LH - 2.6 FSH-1.1 PROLACTIN - 282 TSH - 10.13 T4-FREE - 13.8 האם יש סיכוי שימצאו זרעים? האם זה חסימה? והאם יש טיפול הורמונלי? תודה לך מקרב לב. עלמה
בדיקות ההורמונליות - בגדר הנורמה