שאלה בנושא התפתחות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 17 ואיבר המין שלי בזקפה רק באורך 14 ס"מ ולא עבה בכלל רציתי לשאול האם זה יכול להיות קשור לעובדה שאני שותה ומעשן וכמעט לא ישן (בערך 6 שעות בלילה) האם זה דברים שעוצרים התפתחות וכדאי לי להפסיק איתם בבקשה תענו כי הנושא מאוד מביך אותי ואני מתקרב לצו ראשון
ראשית אתה רק בן 17 שנית 14 סמ זה ממוצע סביר שלישית - תפסיק לעשן
תודה רבה על התגובה היא הרגיעה אותי מאוד לעשן אני מפסיק ואני גם לא מעשן הרבה אבל לא ענית על דבר שמטריד אותי מאוד האם העובדה שאני שותה מדי סוף שבוע ולא ישן הרבה יכולה לעצור את ההתפתחות שלי?