כאבים לאחר נטילת כדור
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 65, לאחרונה, בשתי הזדמנויות,נטלתי כדור סיאליס 10 מ"ג,לפני קיום יחסים. זמן מה אחרי,ולמשך יומיים שלושה,הרגשתי כאבי שרירים די חזקים בחלק האחורי של הירכיים והקרסוליים. בעבר השתמשתי מספר פעמים בויאגרה ,ולא היו תופעות כאלה. שאלותי הן : א. האם התופעה מחייבת להפסיק שימוש בסיאליס ? ב. אם לא ,האם יש דרך להמנע מכאבים אלו? אולי לקחת אופטלגין או דומיו?
לקריאה נוספת והעמקה
תנסה שוב אם התופעות חוזרות - מבקש לדווח אלי מיידית ולהפסיק את התרופה בינתיים - אני לא רואה בכך סכנה מיידית מוחשית או אחרת