חוסר מולד של דרכי המין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אדם היקר לי רוצה להביא ילד לעולם. הוא בן 42. אובחנו אצלו מספר דברים: חוסר מולד של דרכי המין או / כשלון ראשוני של האשך, וריקוצלה באשך השמאלי וכן גידול באשך הימני. דובר אתו בנשימה אחת של שאיבת זרע ועל תרומת זרע.שאלותיי: 1. מהו בדיוק חוסר מולד של דרכי המין? האם זה משול לעקרות או עדיין מאפשר פריון? 2. הוצע לו לעבור שאיבת זרע בטכנולוגיה של TESE או TESA . מה זה, מעבר להיותן דרכים לשאיבת זרע? איך זה מתבצע והאם יכולים להיות לכך סיבוכים ,תופעות לוואי וכדומה? 3. מה הסיכויים שהגידול באשך שפיר? כמה קיומו של הגידול יכול להוות גורם פריע בפריון במקרה הזה? 4. האם ניתן בניתוח כולל , להסיר את הגדול וגם לעשות שאיבת זרע? תודה על תשובותיכם הברורות.
נכבדתי - כל השאלות האלה מצריכות עשלשה עמודי תשובה - מה גם שאת לא מבקשת תשובות של שורה אלא מפורטות השיטה על דן - לגשת לאותו רופא שמציע את ההצעה ולדבר איתו - ולכאן לבוא עם שאלות ספציפיות שלא היבנתם או לבדוק אופציות נוספות