שאלות לרופא
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 30 , בריא . נראה לי שהזיקפה שלי לא תקינה , ללא גירוי ישיר זה לא עובד כמעט , וגם מהר מאוד נופל , איך אני יכול לדעת האם זה בגלל סף גירוי נמוך , בעייה פסיכולוגית , או פיזיולוגית ? כמו כן זה עקום לצד שמאל , איזה עקמת נחשבת לסבירה ואיזה דורשת טיפול . ועוד שאלה , שמתי לב שיש ווריד נפוח ומלא בצד ימין של איבר המין , מה המשמעות שלך זה ? בתודה ובברכה
לוריד אין משמעות - אלא אם הוא סתום לעקמת אין משמעות - אלא אם היא מפריעה לחדירה לגבי הזקפה - לא יודע בן כמה אתה ואיזה מחלות נלוות או תרופות יש לך?