סטנט עד לכלייה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ! אני בן 26 עברתי שתי רסיקי אבנים חוץ גופי ואחד פנים . החדירו לי סטנט ובימים הקרובים אני צריך לגשת להוציא אותו לא הרדמה מלאה אלה טישטוש בלבד. רציתי לדעת עם חשים משהו שנימצאים בטישטוש בעת הוצאה של הסטנט מכיוון שאני מת מפחד מהפעולה הזאת. הסטנט הוכנס דרך הפין וגם צריך לצאת מישם הודה לך אם תענה לשאלתי
תלוי בן כמה אתה אנחנו נוהגים לעשות את הפעולה בהרדמה כללית
אני בן 27
אמי הולכת לעבור בקרוב השתלת סטנט. שתי שאלות לגביו: 1. מהם הסיכונים בהשתלה זו. 2. האם הניתוח נמצא בסל של קופת חולים כללית, ואם לא - האם אפשר לקבל החזר רטרואקטיבית במידה והוא יכנס לסל לאחר הניתוח. תודה מראש