בקשר לצריבות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כרגע אני מרגיש שיש צריבות בפין גם כשאני לא מוציא שתן או זרע...כאשר הצריבות מתחילות אני מוציא שתן וזה פותר את הבעיה, אך יש הרגשה כאילו לא הוצאתי את כל השתן או שיש הרגשה שמטפטף(לפעמים כן, לפעמים לא) עשיתי בדיקות דם ושתן והכל נמצא תקין, הרופא המשפחתי הפנתה אותי לאורולוג, אך התור יהיה רק בעוד שבועיים. היא ציינה בהפנייה מצב או תופעה שנקראת "קלמידיה"...מה זה? כאמור, ציינתי בהודעה הראשונה שאני נוטל שילוב של תרופות נגד דיכאון, אנדרונקס וצ'יפראלקס..ובערך מהשלב שבו התחלתי ליטול את האנדרונקס החלו הבעיות. הרופאה והפסיכיאטר לא סבורים/מאמינים שהבעיה נגרמת מהכדורים. מה לעשות(או אני צריך לדאוג)?
לא מתחבר לי עם קלמידיה כי - לא מסרת כלום על אמצעי המין שלך והמגעים המיניים לעומת זאת - כן מתחבר לי עם התרופות אותן אתה נוטל - והייתי רוצה לדעת על שאריות השתן שלך לאחר השתנה - בבדיקת אולטרסאונד