האם זה גורם לכאבים שיש לי ?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום כשלושה שבועות אני סובל מכאבים באשכים ... קיבלתי כדורים לקחת מאורולוג שלא עוזרים לי , לאחר שערכתי אולטראסאונד ולא נמצא שם כלום ! יש לי 3 מחשבות שרצות לי בראש ואני רוצה שתעזור לי : 1. האם זה איידס ? קראתי עכשיו שמישהי רשמה ואת האמת ראיתי את זה באתר טבע , שרשום שזיהומים בדם מגיעים לאשכים וגורמים שם לכאבים ! 2. האם ישיבה ממושכת מול המחשב , מדובר על כ 5-6 שעות כל יום , כאשר אני ערום ומאונן , ועוצר את השפיכה כל הזמן , האם זה יכול לגרום למחלה ? האם זה גורם לכאבים שיש לי שם ? ואם כן איזה מחלה זו ואיך לטפל ? תענה לי בבקשה על שתי השאלות , תודה רבה ! נ.ב אני אכן כ 5 שנים נוהג לאונן כל יום מול המחשב ולעצור את השפיכה , אל תתייחס לשתי הסעיפים וענה לי עליהם בבקשה , תודה !
איידס בטוח שלא - ועצירת שפיכה בטוח שכן מדוע אתה לא יכול לאונן ולגמור פעמיים במשך ה - 5 שעות האלה - או שלוש פעמים? הרבה יותר טוב בוא תעשה את זה לפחות בתקופה הקרובה