תסביר לי בבקשה למה אני טועה!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמרת לי שהכאבי בייצים שיש לידיד שלי הם לא איידס ! תראה מה מצאתי בכתבה באינטרנט : לעומת זאת אצל גברים השופכה ארוכה הרבה יותר (25-20 סנטימטר אצל גבר בוגר), מה שמקטין את הסיכוי לחדירת חיידקים בצורה זאת. אצלם מקור הדלקות בעיקר בחיידקים שעוברים מזיהומים שונים בדם לדרכי השתן. השילוב בין אצירת שתן לתנאים שמספקת שלפוחית השתן - טמפרטורה מתאימה, חלבונים וחומרי מזון הדרושים להתפתחות חיידקים - מהווים קרקע פורייה להתפתחות דלקות. זיהומים שונים בדם !!! - איך אתה מסביר את זה ???
הזיהום לא מגיע לדם - אם הוא בדם זה חמור הזיהומים אכן מתרכזים בדרכי הזרע - ואם הם מגיעים לערמונית או לבלוטות הזרע להיפטר מהם זה קשה אבל - זה לא איידס איידס אכן נמצא בדם