בעיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כמה חודשיים נבדקתי אצל אורולוג בקשר שאיבר במין נוטע הצידה במצב שהוא רפוי והוא בדק ואמר שהוא לא רואה בעיה והמצב קצת ניהיה יותר רציני כי הנטייה גדלה וגם התחילה ליהיות נטייה בזקפה עצמה ואני לא יודע מה לעשות. קראתי שאפשר לנתח את זה ורציתי לדעת אם ישנה אפשרות לסדר את זה בלי ניתוח ? בגלל שזה התחיל ליהיות בזקפה רק בחודש האחרון וכמו כן מה יכול לגרום לזה?
בלי ניתוח לא - אבל גם אם הנטייה היא קטנה אז זה לא משמעותי. קח 100 גברים תעמיד אותם בשורה ותראה 100 צורות של זקפה