PSA גבוה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום זה מספר שנים שיש לי PSA נבוה (עולה בהדרגה ולפעמים גם ירד לחצי). עברתי כבר שלושה טרנס רקטל עם ביופסיה ותמיד ללא ממצאים. PSA אחרון = 11.8. האם יש בדיקה אפקטיבית אחרת לברור אמין האם זה נובע מסרטן הערמונית? מה בדבר בדיקת PET CT ו/או FDG? בתודה חיים
לקריאה נוספת והעמקה
לא הבדיקות האלה ממש לא עוזרות והבדיקה היחידה היא באמת הביופסיה כמה בכל פעם לקחו דגימות?
שלום בשתי הבדיקות הראשונות לקחו שש דגימות. באחרונה לקחו עשר (שש מצד אחד ועוד ארבע מצד שני). בבדיקה הראשונה ציינו שיש דלקת קלה - בשתי הבאות זה לא צויין. בברכה חיים