שאלה לגבי כאבים באשך וצורת שק האשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מזה זמן אני חש בכאב עמום באשך שמאל שמקרין לאזור המפשעה בצד שמאל. במישוש של האשך לא הרגשתי שום דבר חריג וכן לא בכאבים למגע. הדבר שמטריד אותי הוא שמשום מה שק האשכים שלי נמצא בצורה אנכית, כלומר כאילו אשך ימין מקדימה ומאחוריו אשך שמאל. ראשית שאלתי האם זה מצביע על בעייה כלשהי מאחר ואני שם לב שאשך שמאל כל הזמן נמצא כאילו בין הרגלים וייתכן כי אני לוחץ אותו תוך כדי הליכה. אשמח לקבל תגובה מוסמכת לפני שאני ניגש להבדק, מה שאעשה בכל מקרה. יש לציין כי בכללי אני בריא ובעל משפחה וללא בעיות בקיום יחסי מין. תודה רבה מראש.
אני חושב שתיגש לבדיקה לא נראה לי שיש לך משהו משמעותי אבל קשה לומר בלי למשש את האשך