ריסוק אבנים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעלי עבר ריסוק אבנים לפני שבועים כעת יש לו כאבים חזקים באותו צד ומרגיש כל הזמן כאילו יש לו יציאות האם זו תופעה רגילה
מאוד יכול להיות שיש לו מספר פירורים שהם בדרך היציאה או מסרבים לצאת - קוראים לזה שדרת אבנים אם יש לו כאבים חזקים או חום - שיגש ויעדכן את הרופא המטפל
האם מדובר בריסוק אבנים באיבר המין? האם ניתן על אותו עיקרון לרסק גם בכליות או בכיס מרה? כי הגסטרואנטרולוג אמר שלא ואני שומע כאן שכן קיים מושג של ריסוק אבנים במקום ניתוח. כיצד מתבצע הריסוק? האם זה ניתוח ? בהרדמה? פולשני ? כמה זמן? תודה מראש