דלקת כרונית בערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 26. לפני שנה עקב כאבים מתמשכים בין האשכים לפי הטבעת אבחנו אצלי דלקת כרונית בערמונית.קיבלתי חודש אנטיביוטיקה היה שיפור מסוים וכעת זה חזר. זה לא נורא ואפשר לחיות עם זה אבל קצת מעיק. הבנתי מהאורולוג שאין לזה פתרון טוטאלי ושאחת לכמה שנים אצטרך טיפול אנטיביוטי. אני יכול לחיות עם זה ופה ושם זה מפריע. מה שרציתי לדעת הוא האם לטווח ארוך זה יכול לגרום נזקים לגוף או אולי נזקים לפוריות שלי? האם אני צריך לחשוש מזה שבעתיד כשאתחתן תהיה לי בעיה להביא ילדים? כמו כן האם זה מחלה נפוצה או מחלה מאוד נדירה? תודה!
היי דני מה המצב אז ככה אני בערך בגילך עם אותה בעייה וגם לי זה סיפור לא פחות מטריד שאני חיי איתו כרגע אני על אנטיביוטיקה אז אם אתה צריך עזרה בכל דבר תרגיש חופשי לכתוב: [email protected]