שאלה לגבי כליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אשאל את זה ישירות- מצאו לי הדרונפרוזיס בכליה הימנית בבדיקת אולטראסאונד שעשיתי. רשום שם במפורש שלא הודגמו אבנים. יש לי תור לאורולוג ליום חמישי הקרוב ואני מניחה שהוא ישלח אותי לבדיקות נוספות- אני חייבת לדעת- יש סיכוי שמדובר בסרטן? זה הפחד הגדול שלי ואני פשוט חייבת תשובה- רופא המשפחה אמר שאם זה היה סרטני, היו רואים זאת באולטראסאונד, אבל אני רוצה עוד תשובה.. האם זאת יכולה להיות הסיבה? תודה לך.
אני מניח שעניתי לך עם לינק על זה?