בהמשך לכאבים באשכים !
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמו שאמרתי , הלכתי לרופא משפחה והוא בדק אותי ואמר שאין לי שום דבר ... הוא לחץ לי על הבטן , ומישש א תהאשכים אבל אמר שהכל בסדר ... הוא נתן לי כדורים שנקראים TAB ARTOFEN 400MG + 50 יש בזה מרכבם גנריים IBUPROFEN והוא אמר לי לקחת 2-3 כדורים ביום ! עכשיו שאני יושב מול המחשב אני חש כאבים , ולכן ברגע שיצאתי מהרופא משפחה קבעתי תור לאורולוג ... ! מה זה הכדורים שהרופא משפחה נתן לי , האם זה קשור ? והאם אורולוג מוסמך יותר מרופא משפחה בנושאים האלה (כי הרופא משפחה אמר לי שהכל בסדר אצלי ושהאורולוג רק ייתן לי כדורים) ... מחכה לתשובה תודה !
שי תזכיר לי בן כמה אתה?