הולך למתן שתן יותר מידי פעמים ביום.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כאמור הרבה זמן התלוננתי אצל רופא המשפחה שלי על התופעה של מתן שתן יותר מידי פעמים ביום. בלילה אני קם לפחות 3 פעמים. אני בן 66+. ערכו לי בדיקה פ.ס.א., התוצאה היא 2.28 מ"ג. לאחרונה הופניתי לבצע אולטרסאונד לעניין הערמונית טרם הגיע מועד הבדיקה הזו הרופא האורולוג נתן בידי תרופה בשם:omnic טרם לקחתי אותה מסיבות של תופעות לוואי אפשריות. האם הכדור הזה הוא טוב לענין שממנו אני סובל? אבקש את תשובתכם בהקדם. תודה.
ראה את התשובה